La deuda pública ha alcanzado en febrero 1,04 billones de euros, tras crecer 5.279 millones respecto a enero, según ha publicado este viernes el Banco de España.
El organismo supervisor ha indicado que la deuda del conjunto de las administraciones públicas aumentó en febrero en 46.696 millones respecto al mismo mes del año pasado, un 4,69 % más, por lo que se situó exactamente en 1.040.752 millones de euros.
El incremento de la deuda pública se prolonga por cuarto mes consecutivo y se produce después de que en 2014 supusiera el 97,7 % del producto interior bruto (PIB).
Una dada que no diuen es que la major part del deute la generat el govern central (el deute de Balears, valencia etc...es quasi anecdota comparat amb el central). I son els mateixos que volen centralitzar. O Espanya se refunda amb un estat federal tipo Alemanya (els lands només donen al Govern Central un maxim del 4% del que recauden-recordem que Balears torna al Govern Central un 14%) o es fa aixó o no hi ha futur. Espanya es desferà, ja ho comença a fer, per injusticies, corrupcions, maltractaments de comunitats en front a d'altres etc.....